5 STERREN ABONNEMENT
Drie jaarlijkse bespaarscan op al uw schadeverzekeringen
Elke drie jaar infromeren wij u, via een persoonlijk gesprek, of we elders een voordeliger- en/of beter alternatief voor al uw schadeverzekeringen hebben kunnen vinden.
Jaarlijkse bespaarscan op uw autoverzekering
Wij houden de markt in de gaten. Één keer per jaar onderzoeken en berichten wij u, of elders een voordeliger- en/of beter alternatief voor u hebben kunnen vinden.
Priority Respons Service
Zodat u altijd voorrang krijgt in de behandeling van uw vragen ten opzichte van onze klanten met een 4 sterren abonnement.
Drie jaarlijkse hypotheek update- en onderhoudsgesprek
Wij onderzoeken of ons oorspronkelijke advies en de daarop gebaseerde hypotheek nog aansluit bij uw persoonlijke, financiëe;le en fiscale situatie, zodat u altijd goed en up to date uw risico's hebt afgedekt.
Drie jaarlijks onderhoudsgesprek met een verzekeringsspecialist
Wij nemen elke drie jaar contact met u op om te kijken of uw verzekeringspakket nog aansluit bij de regelgeving en uw huidige leefsituatie.
Persoonlijke begeleiding
Wij begeleiden u bij al uw vragen, aanvragen en/of wijzigingen.
Online Polismap
U krijgt toegang tot uw eigen online polismap, dat schept orde en u kunt op ieder gewenst moment zien hoe en waarvoor u verzekerd bent.
Schadeafwikkeling service
U krijgt persoonlijke begeleiding bij schade, wij nemen u werk uit handen.
Wilt u dit pakket afnemen of meer informatie? Laat ons contact met u opnemen.